Home

SZOLGÁLTATÁSAINK

 

IRODAHELYISÉGEK

Reprezentatív irodai környezetben, elkötelezettség és beruházás nélkül, azonnal beköltözhető irodák várják Önöket.

  • 36 db, 11 – 65 m2 alapterületű iroda, rugalmas bérleti lehetőséggel, néhány hónapra is
  • 4 db irodaként is hasznosítható üzlet
  • 3 db irodai, illetve egyéb funkcióra is alkalmas szolgáltató egység

 

ÓRADÍJAS TÁRGYALÓK – 28 és 54 m2, teljes infrastruktúrával felszerelve

Tárgyalásait „A” kategóriás üzleti környezetben bonyolíthatja le, ügyfeleit egy minden igényt kielégítő klímatizált tárgyalóteremben fogadhatja. Rendezvényei, megbeszélései és tárgyalásai megszervezéséhez professzionális technikai hátteret biztosítunk.

      • irattár, raktár
      • telefon-, internetvonal
      • berendezett teakonyha

 

VIRTUÁLIS IRODAI SZOLGÁLTATÁS ELÉRHETŐ ÁRON

Virtuális irodai szolgáltatásunkkal folyamatos fizikai jelenlét nélkül biztosítjuk Önnek üzleti elérhetőségét. Miért költene irodára, ha csupán egy bejelentett címre és kollégáink által biztosított állandó telefonos elérhetőségre van szüksége? Mindezt az állandó irodabérlet árának töredékéért megkaphatja nálunk!

Ezzel a megoldással hazai és külföldi vállalkozások részére költséghatékony bérleti konstrukciót nyújtunk. A vállalkozás fizikai jelenléte nélkül adminisztratív szolgáltatásainkkal biztosítjuk a cég elérhetőségét, így annak nem szükséges külön beruházással magas költségen önálló irodát bérelni ahhoz, hogy partnerei számára elérhető legyen.

3 féle virtuális irodai csomagunkkal a bérlők számos szolgáltatást vehetnek igénybe:

  • Cégtábla elhelyezés: az irodaházban elhelyezzük az Ön cégének logóját, névtábláját
  • Vonzó üzleti cím használata (székhelybejegyzésre)
  • Postai szolgáltatás/Postafiók: használhatja levelezésében, névjegykártyáján az irodaház címét. Az önnek érkező leveleket, csomagokat átvesszük, őrizzük, illetve az Ön által megadott címre továbbítjuk meghatározott időközönként vagy személyesen is átveheti a postáját
  • Telefonszolgáltatás: saját telefonszámot bérelhet tőlünk. Recepciósunk a beérkező hívásokat az Ön nevében megválaszolja és továbbítja Ön felé
  • Fax-szolgáltatás: a bejövő és kimenő faxokat kezeljük, azokat az Ön által megadott címre továbbítjuk
  • E-mail szolgáltatás: az Ön cégének nevével lehet létrehozni egy elegáns üzleti e-mail címet. (Kft@civisinkubator.hu)

 

ALAPSZOLGÁLTATÁSOK

  • IT támogatás
  • teljes körű ügyfél-asszisztencia
  • teljes infrastruktúrával ellátott tárgyalók
  • telefon- és internet-szolgáltatás
  • berendezett teakonyhák
  • recepció, portaszolgálat munkanapokon 6 – 22 óráig
  • telefonközpont
  • postai küldemények kezelése, fénymásolás
  • szélessávú internetkapcsolat
  • korszerű beléptető-rendszer
  • légkondicionálás
  • parkolási lehetőség, kerékpártároló
  • magas színvonalú belsőépítészeti és gépészeti megoldások

 

PARKOLÁSI LEHETŐSÉG

Parkolásra az irodaház udvarán, továbbá a szomszédos Piac u. 79. sz. alatti ingatlannal közös udvaron van lehetőség. Bérlőink az irodaház udvarán 20.000.-Ft/hó+áfa, míg a szomszédos ingatlanon lévő parkolóban 8.000.- Ft/hó+áfa havi díjért válthatnak meg parkolóhelyeket. Bérlőinkhez érkezők 200.-Ft/óra díjért parkolhatnak.